Filmy i zdjęcia z powietrza dla agencji eventowych i reklamowych szansą na lepsze portfolio.
top of page
  • Zdjęcie autoraSławomir Urbaniak

Filmy i zdjęcia z powietrza dla agencji eventowych i reklamowych szansą na lepsze portfolio.

Zaktualizowano: 25 kwi 2019



Jako właściciel agencji eventowej, doskonale wiesz, że w biznesie podobnie jak w życiu, pewne sprawy najlepiej załatwiać przy pysznym posiłku i lampce wina. Właściciele firm również zdają sobie z tego sprawę, dlatego imprezy integracyjne zyskują na popularności. Jednak firmowy grill to wydarzenie, które już niespecjalnie przyciąga już pracowników, szczególnie, że muszą poświęcić na to swój wolny czas. Dlatego agencje, słynące z kreatywności wymyślają coraz to nowsze atrakcje, podszyte specjalnie przygotowanymi zabawami psychologicznymi, mającymi na celu przetestowanie pewnych cech zespołu oraz zbudowania więzi między członkami danych działów.

Organizacja imprez integracyjnych dla firm

Gry zespołowe to doskonała okazja do budowania współpracującej drużyny. Natomiast im bardziej sprzedażowa firma, tym mocniejszych emocji szukają. Dlatego managerowie nie boją się wybierać takich form eventu jak: paintball, gokarty, wspinaczka, strzelnice (również laserowe) czy pokoje pułapki. Warto mieć je w swojej ofercie.

Eventy promocyjne

Typowe eventy promocyjne danej marki, mające na celu przedstawienie nowego produktu lokalnej społeczności biznesowej, to również ważny aspekt działalności agencji eventowych. Doświadczenie pokazuje, że co raz więcej firm przykłada uwagę do swojego społecznego wizerunku. Przekłada się to też na atmosferę w miejscu zatrudnienia. W pracy spędzamy aż jedną trzecią życia, więc jest ona niezwykle istotna. Badania pokazują, że atmosfera w miejscu pracy ma bezpośredni wpływ na samopoczucie pracowników, co determinuje ich efektywność. Zarówno eventy integracyjne jak i promocyjne, wzmacniają więź pomiędzy pracownikami a także między pracownikami i firmą. Z resztą to wszystko już pewnie wiesz.




Wybór odpowiedniej agencji

Ale czy wiesz, w jaki sposób managerowie, odpowiedzialni w danej firmie za współpracę i kierowanie projektem dokonują wyboru agencji, której zlecą to zadanie? Oprócz opinii w Internecie, interesuje ich przede wszystkim Twoje portfolio. Dlatego warto uwieczniać wydarzenia, które organizujesz w formie wideo czy foto relacji a następnie zaprezentować je w sieci kolejnym potencjalnym klientom. Czy to na kanale Youtube, czy na Fanpage'u, czy na stronie www. Wszędzie, gdzie możesz dzięki takim publikacjom zyskać na popularności.


Nowe technologie w promocji marki

Z pewnością wiesz jakie możliwości dają drony, jeśli chodzi o Twoją branżę. Ale czy wiesz, że możemy zaproponować Ci transmisję na żywo z Twojego eventu nie tylko na platformach społecznościowych, ale także na wielkim ekranie, umieszczonym na obszarze eventu, aby zainteresowani mogli jednocześnie oglądać event na żywo i na telebimie? Podobnie jak w przypadku wielkich koncertów gwiazd.

Łatwiejsze pozyskiwanie klientów i sponsorów

Dla większości wydarzeń ważny jest nie tylko ich sprawny przebieg, ale także rzetelnie i ciekawie przeprowadzona relacja. Od imprez integracyjnych po imprezy masowe materiał z drona nada wyjątkowości każdej wideo czy foto relacji, ukazując całe wydarzenia z lepszej perspektywy.

Wideo i foto relacje dla agencji reklamowych i eventowych. Zawsze powtarzam, że nie można być mistrzem we wszystkim. Dlatego postanowiłem zostać specjalistą w dziedzinie dronów. Prace związane z filmowaniem, robieniem zdjęć komercyjnych, obróbką, postprodukcją, zlecam innym członkom DRONTEAM. Niech każdy robi to, co wychodzi mu najlepiej, to co lubi. Tylko wtedy uzyskamy w pełni dopracowany produkt. Dlatego chętnie weźmiemy na siebie dokumentację Twoich starań i efektów, kiedy Ty spokojnie zajmiesz się tym, w czym sprawdzasz się najlepiej, czyli organizacji.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się dokładnie z czym wiąże się wynajem drona na koncert, imprezę, wydarzenie, event etc.




16 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page